ဒီသတၱဝါေတြဟာ သူတို႔ရဲ႕ မႏွစ္ၿမိဳ႕ဖြယ္ ဘဝကို
ဒီ စြတ္စိုထိုင္းမိႈင္းတဲ့ ေျမာင္းထဲမွာ
စုၿပံဳႀကိတ္ခဲၿပီး တစ္စုတစ္ေဝးထဲ ေနရတဲ့အျဖစ္ကို
ႏွစ္သက္သလား မႏွစ္သက္ဘူးလားဆိုတာ
တစ္ေယာက္နဲ႔တစ္ေယာက္ အရွင္လတ္လတ္ စားသံုးရတာ
ႏွစ္သက္သလား မႏွစ္သက္ဘူးလားဆိုတာ
ထိတ္လန္႔ဖြယ္ မြတ္သိပ္ဆာေလာင္မႈ ကာလအတြင္း
ခ်စ္ျခင္းေမတၱာတရား ထားရွိဖို႔ လိုလား မလိုလား ဆိုတာ
သူတို႔ရဲ႕ မ်က္လံုးမ်ား၊ အာ႐ံုေပါက္မ်ား အားလံုးနဲ႔
ရႊံ႔ႏြံထူေျပာေစးကပ္တဲ့ ဒီကမၻာေသးေသးေလးကို
ခံစားၾကည့္ဖို႔ လိုလားမႈ ရွိ မရွိ ဆိုတာကိုေရာ
အဲဒီ ကမၻာဟာ အေတာ္ႀကီးကို ရြံ႔ေၾကာက္ဖြယ္
ဒီမွာ ဒါထက္ ဘာမွ ပိုမလုပ္ႏိုင္အပ္ေသာေနရာ။
ခ်က္ကိုစလိုဗက္ကဗ်ာဆရာ “မီ႐ိုဆလဗ္ ဟိုးလဗ္” ၏
“အျပင္းအထန္ ခံစားရျခင္း” ကဗ်ာမွ . . .
အစီအစဥ္
၁။ကိုယ္႕အတၱေပၚ ကိုယ္ျပန္ေခ်ာ္လဲျခင္း
၂။ေဆာင္းရာသီရဲ႔ ေနာက္ေန့မ်ား (အပိုင္း – က)
၃။ေဆာင္းရာသီရဲ႔ ေနာက္ေန့မ်ား (အပိုင္း – ခ)
၄။ရင္ထဲက လက္ဖက္ရည္ဆိုင္
၅။ယစ္မူးျခင္းမ်ား
၆။ေနပူထဲက ေခြး႐ူးတစ္ေကာင္ (အပိုင္း – က)
၇။ေနပူထဲက ေခြး႐ူးတစ္ေကာင္ (အပိုင္း – ခ)
၈။ကြ်န္ေတာ္႕ရဲ႔ ယခုအခ်ိန္
၉။နိဂံုး ၏ ေနာက္ဆက္တြဲ
၁။
အေတာင္ေညာင္းေနတဲ့ လင္းတတစ္ေကာင္
အရက္ဆိုင္မွာ ထိုင္ေဟာင္ေနတယ္
ေရွာင္ေျပးလို႕ လြတ္မတဲ႕လား
ေရွာင္ေျပးလို႔ လြတ္မတဲ႕လား
ေရွာင္ေျပးလို႔ လြတ္မတဲ႕လား
ကိုယ့္ကိုယ္ကို လႊတ္မခ်ခ်င္စမ္းပါနဲ့။
ယမာကာတစ္ခြက္ကို တပ္မက္ႏွစ္ၿခိဳက္
အႀကီးစား မိုက္မဲမႈတစ္မ်ိဳး
ငါက
ကမၻာ့ဝင္႐ိုးစြန္းေတြကို ျဖတ္ေက်ာ္သြားမယ့္
အာကာသလြန္းပ်ံယာဥ္တစ္စင္း
မင္းက
အဆိပ္ျပင္းတဲ႕ ႏွင္းဆီတစ္ပြင္႕
ပါးျပင္းေထာင္တတ္တဲ႕
ဟန္ေဆာင္မႈေတြၾကားထဲ
က်ယ္ေလာင္စြာ အျပဳစားခံခဲ႕ရတယ္။
ဘာကိုယံုရမွာလည္း
“လံုၿခံဳမႈ . . .” တဲ့
“ဘဝ အာမခံခ်က္ . . .” တဲ့
လူတစ္ေယာက္ရဲ႔ ဘဝကို
ဘယ္လိုအရာမ်ိဳးက
အာမခံခ်က္ေပးႏိုင္မွာလဲ။
အခ်စ္ကို ယံုလို႔
ျမစ္ထဲ ခုန္ခ်ခဲ့တာပဲ
ဒါ စံုလံုကန္း ဝါဒတဲ့လား
ေျဖရွင္းမျပႏိုင္တာ ခြင္႕လႊတ္ပါ။
မရွိတဲ့တရားကို
အသိမွားေတြနဲ့
မဟားဒယား တြန္းရွာ
အဆံုးမွာ ကိုယ္႕အမည္ ကိုယ္ ျပန္သတိရ
ဒီ့ထက္ စိတ္ခ်ရတာ ဘာရွိေသးလို႕လဲ။
ဒီလိုနဲ႕သူဟာ
သီခ်င္းေတြကို ခ်စ္ခဲ႕တယ္
သူငယ္ခ်င္းေတြကို ခ်စ္ခဲ႕တယ္
လက္ဖက္ရည္ကို ခ်စ္ခဲ႕တယ္
” . . . . . . .” ကို ခ်စ္ခဲ႕တယ္။
၂။
ရင္ကြဲနာက်ေနတဲ႕
ဂစ္တာတစ္လက္ရဲ႕သက္ျပင္းခ်သံ
(အရင္ကလိုပဲ) သန္မာပူေႏြးဆဲပါပဲ။
အေရခြံအေဟာင္းေတြေၾကာင့္
ရြဲ႔ေစာင္းမႈ ပိုမိုျပင္းထန္
ေဟာဒီ ကႏၲာရေကာင္းကင္မွာ
အထီးက်န္ပ်ံသန္း
ခံႏိုင္ရည္က ဆံုးျဖတ္ပါလိမ့္မယ္။
မေမွ်ာ္လင့္တဲ့ ေတြ႔ဆံုမႈ
သူမရဲ႕႐ုတ္တရက္ အၿပံဳး
ေျခလွမ္းေတြ အသက္ရွဴႏႈန္းေတြလြဲမွား
အားနာလိုက္တာ ညေနခင္းရယ္။
နားလည္ႏိုင္ပါ့မလား
႐ိုးသားစြာ ေသခ်ာ
မွန္ကန္စြာ ေရာင့္ရဲ
ေၾကကြဲစြာ ပြင္႕လင္း
မ်ဥ္းေၾကာင္း တစ္ေၾကာင္းေပၚမွာ . . .
လူတစ္ေယာက္ရဲ႕ေျဖာင့္ခ်က္ထက္
ေငြစကၠဴတစ္ရြက္က ပိုအေရးႀကီးသလား
ကြ်န္ေတာ္ လက္နက္ခ်မိေတာ႕မလို႕။
သခ်ၤာညံ့တဲ့ သာမန္လူ
အဲဒီ မာေၾကာမႈေတြနဲ႔ပဲ
ေလာကကို ဆုပ္ကိုင္
ဘယ္ေနရာကို “ေအာင္လံ” စိုက္ႏိုင္ခဲ႕ပါသလဲ
ခံတပ္ေတြ တစ္ခုၿပီးတစ္ခု ၿပိဳလဲက်ခဲ႕ရတယ္။
ဟန္ခ်က္ပ်က္ ေန႔ရက္ေတြအတြက္
ဘယ္သူ႔ကိုမွ စြဲခ်က္မတင္လို
ေန႔စဥ္ ၿမိဳခ်ခံေနရတဲ့ လူ႔သက္တမ္း
ေခ်ာက္ကမ္းပါးစြန္း ေရာက္ေနခဲ့ၿပီ။
၃။
လႊတ္မခ်ရဲေပမယ့္
ဘယ္ႏွစ္ခါ လြတ္က်ခဲ့ၿပီလဲ။
လႊတ္မခ်ရဲေပမယ့္
ဘယ္ႏွစ္ခါ လြတ္က်ခဲ့ၿပီလဲ။
ေႏြးေထြးလံုၿခံဳတဲ့ တြင္းတစ္တြင္း
ျပင္းျပစြာ ေတာင့္တ
ေစာင့္ေနရတာ မပ်င္းဘူးလား
မစဥ္းစားရဲတာကိုက
အားနည္းခ်က္တစ္ခုပဲ။
“ခ်စ္ျခင္း” ကို ေမွ်ာ္လင္႕
တရားသျဖင္႕ ေတြးေခၚ
ေပ်ာ္ရႊင္မႈေတြဟာ အေသအခ်ာ ရွိခဲ့ပါတယ္။
ဒီလိုနဲ႔ ညေနဆို
လက္ဖက္ရည္ဆိုင္ထဲ ဝင္ေခြေနတတ္တဲ့
ေျမေပြးတစ္ေကာင္ အဆိပ္ မရွိခ်င္ေယာင္ေဆာင္လို႕။
မိုးတိမ္ေတြေအာက္မွာ
တစ္ေယာက္နဲ႔တစ္ေယာက္ စိုးရိမ္မကင္းျဖစ္ေနရတာ
ရွက္စရာ မေကာင္းဘူးလား။
ေလာကႀကီးကလဲ
သူမရဲ႕ ေပါင္တံလွလွေပၚမွာ
ဟန္ေဆာင္မႈေတြကိုတင္လို႔
သူကလည္း သူ့ကိုယ္သူ ဖံုးကြယ္လို႔
ငါကလည္း ငါ့ကိုငါ ဖံုးကြယ္လို့
႐ံႈးမယ္ဆိုတာ သိၿပီးသားပါ။
ညကေတာ႕
ျပည့္လုဆဲဆဲ လေရာင္ေအာက္မွာ
ကိုယ္႕အရိပ္ကိုယ္ ေၾကကြဲစြာ တိမ္းေရွာင္ရင္း
ေၾကကြဲစြာ တိမ္းေရွာင္ရင္း . . .
တိမ္းေရွာင္ရင္း . . .
၄။
မနက္မိုးလင္းေတာ႕
သီခ်င္းတစ္ပုဒ္ ဝင္လာတယ္
သူ႕ကိုယ္ေပၚမွာ နာေရးေၾကာ္ျငာကိုတပ္ဆင္
အာ႐ံုျမင္ဂီတ
ဒါဟာ ဇာတ္ရဲ႕အစ
ႏွင္းေတြ တဖြဲဖြဲ က်လို့ရယ္ . . .
သံုးႏွစ္ေက်ာ္ေက်ာ္ လြဲေခ်ာ္မႈ
ကိုယ္႕ကိုယ္ကို ကုန္းကိုက္ခ်င္ေလာက္ေအာင္ ေဒါသျဖစ္
လက္နက္ကိုင္ စစ္တပ္ေတြထက္
ေၾကာက္မက္ဖြယ္ေကာင္းတဲ႕ အခ်စ္
ကမၻာစစ္ႀကီး ႏွစ္ခုထက္
ေၾကာက္မက္ဖြယ္ေကာင္းတဲ႕ အခ်စ္
ေဟာဒီေခတ္ရဲ႕ ရာဇဝတ္ေကာင္။
ငါ က်ယ္ေလာင္မိခဲ့တယ္
ငါ က်ယ္ေလာင္မိခဲ့တယ္
ငါ က်ယ္ေလာင္မိခဲ့တယ္
ဟန္မေဆာင္တတ္တာ အားနည္းခ်က္ပဲ
ဆံုး႐ံႈးမႈမ်ိဳးဆက္ထဲက
အကြပ္မ်က္ခံ လူငယ္တစ္ေယာက္
သူ႕ကို သူမ ဘယ္ေလာက္ သေဘာေပါက္သလဲ
တိုးလွ်ိဳေပါက္ ျမင္ႏိုင္ပါ့မလား
ကိုးကြယ္စရာ ဘာသာတရားအသစ္ကို ေမွ်ာ္လင္႕
အသစ္စက္စက္ ဦးေႏွာက္ေတြကို ေမွ်ာ္လင္႕
မီးလွ်ံၾကားက ပင့္ကူတစ္ေကာင္
ခိုးေၾကာင္ခိုးဝွက္ ကတိေတြ ေပးေနမိရဲ႕။
ရင္ထဲက သူလွ်ိဳမရယ္
ေဝခြဲမရမႈေတြဟာ ငါ့ကို ဆြံ႔အေစပါတယ္
ေျပာစရာ စကားတစ္ခြန္းအတြက္
တြန္းအားက ဘာမ်ားပါလဲ
ဇြန္းတစ္ေခ်ာင္း ယူခဲ့စမ္းပါ။
အေလးခ်ိန္ရွိတဲ့လူ
သူ႔ကိုယ္သူ တာဝန္ယူႏိုင္ပါစ
ေဟာဒီ ႏြံအိုင္ထဲမွာ
ဘယ္ေလာက္ၾကာၾကာ ကိုယ္ေဖာ့ေနႏိုင္မွာလဲ
တည္းတည္းေလးပဲ က်န္ေတာ့တယ္ ….
လက္ဖက္ရည္ဆိုင္ရဲ႔ ဟာလာဟင္းလင္း စားပြဲမ်ား . . .
ေပါ႕ပ်က္ပ်က္ သတၱဳေရေႏြးခရားမ်ား . . .
အသံမဲ႕ ဘာသာစကားမ်ား . . .
. . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . .
အားဍ . . . . . . . . .
ဒီလိုနဲ႔ ညေနခင္းတစ္ခု ကြ်ံက်သြားတယ္
မစြန္႔စားရဲေသးတဲ႕
အသည္းကြဲ ရဲေဘာ္တစ္ေယာက္
လက္ဖက္ရည္က်က်တစ္ခြက္ ေသာက္မိျပန္ေပါ့။
၅။
ျမင့္သထက္ ပိုျမင့္မား
ေလရဲ႕ ေျမႇာက္စားမႈမွာ
ကေလးငယ္တစ္ေယာက္ လက္မွ လြတ္သြားေသာ
မိုးပ်ံေဘာလံုးတစ္လံုး။
ျဗဳန္းဆို ညေနခင္းရြဲ႕ေစာင္း
ေခါင္းေလာင္းသံမ်ားဖိတ္စင္
အေမွာင္ရိပ္ေတြဝင္လာၿပီ
ငါ့ရဲ႕တိတ္ဆိတ္မႈေတြေၾကာင္႕
ငါ ေစာင့္ေနရျပန္ေပါ့။
ရြံစရာ ဝန္စည္စလယ္ေတြနဲ႔
ေခတ္ႀကီးတစ္ခုလို ပ်က္ခဲ႕ၿပီလား
အခ်စ္ ပလႅင္ေပၚ
လည္စင္းေပးခ်င္တဲ့ သိုးငယ္
ခပ္လြယ္လြယ္ ဘာသာရပ္ေတာ့ မဟုတ္ဘူး။
မာေၾကာတဲ႕ ေဝဖန္ေရးေတြၾကား
အေလးခ်ိန္မဲ့စြာ
ပမာဏမဲ့စြာ
ပံုသဏၭာန္မဲ့စြာ
အသံမဲ့ ေဒသတစ္ခုသို့ အေရာက္
ေၾကာက္စိတ္တစ္ခုထဲနဲ႔
ေနရဲခဲ့ပါၿပီ။
ေဟာဒီမွာ ေသျခင္းတရားနဲ့ လဲလွယ္ဖို့
သကၠရာဇ္ နည္းနည္းပါးပါးနဲ့
စားျြကင္းစားက်န္ေတြပဲ ရွိပါတယ္။
အခုေတာ႕ ကမၻာ့ ဆြဲငင္အားမွ
ေခတၱ ကင္းလြတ္သြားေသာ . . .
. . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . .
၆။
႐ူးသြပ္မိုက္မဲမႈလို႔ ထင္ရတဲ႕
မိမိကိုယ္ကို ကဲ့ရဲ႕ျခင္းမ်ား
အေရျပားမ်ား ယားယံ
လက္ဖက္ရည္ေသာက္သလို သာမန္ကိစၥ
တစ္ကိုယ္ေကာင္းဆန္တယ္ဆိုတာ
လြယ္တာမွတ္လို႕။
လွ်ပ္တစ္ျပတ္ ေျပာင္းလဲျခင္းမွာ
အေလာင္းတစ္ေလာင္းလို ေအးစက္ေတာင့္တင္း
မေျဖာင့္မတ္ေပမယ့္
အတၱစင္႐ံုမွ်
ဘယ္တုန္းကမွ မရွိခဲ့တဲ႕ လူသားတစ္ဦး
တိုးလွ်ိဳေပါက္နယ္ထဲကို ပူးကပ္ဝင္ေရာက္ခဲ့။
နားေထာင္ေနရတဲ႕ သီခ်င္းေတြကလည္း
လည္ပင္းကို လာစြပ္တဲ့ ႀကိဳးကြင္းေတြလို
ကိုယ္႕တြင္းကိုယ္တူးၿပီးပါၿပီ
ကိုယ္႕တြင္းကိုယ္တူးၿပီးပါၿပီ
ခံတြင္းပ်က္ေနတဲ႕ ေၾကာင္နဲ႔
အေတာင္ပံ က်ိဳးေနတဲ့ ဇရက္
တကယ့္အျဖစ္အပ်က္ေတြလို ျပင္းထန္
သံသယေတြေျခာက္လွန္႕
လက္ဝါးျဖန္႔ဖို႔ကို စဥ္းစား
႐ိုးသားမႈနဲ႔ အခ်ိန္ကာလက
ဘဝေတြကို ျပဳျပင္မြမ္းမံေပးႏိုင္မလား။
ခုေတာ့
တစ္ေယာက္က ဘဝမွာ ေနာက္ေက်ာမလံုသူ
တစ္ေယာက္က ဘဝမွာ ေနာက္ေက်ာဓားထိုးခံရဖူးသူ
ေန႔စဥ္ ျမင္ၾကမွာပါ
ေဟာဒီ ကားစင္ေပၚမွာ
အရွင္လတ္လတ္ မီးတင္႐ိႈ႔ခံေနရတာ
ငါပဲ။
၇။
အဆင္သင့္ မျဖစ္ေသးတဲ႕ ကာလ
ပိုက္ဆံ နည္းနည္းပါးပါးနဲ႔ မိန္းမတစ္ေယာက္ကို ေမွ်ာ္လင္႕
ေနာက္ထပ္တစ္ႀကိမ္ ယစ္မူးခြင့္
အဲဒီ ပန္းပြင့္ ဘယ္ေတာ့ပြင့္မွာလဲ
အဲဒီ ပန္းပြင့္ ဘယ္ေတာ့ပြင့္မွာလဲ။
လက္ဖက္ရည္ ဂါလံမ်ားစြာ
ဆာေလာင္မြတ္သိပ္စြာ ၿမိဳခ်
တစ္လၿပီး . . . . . . တစ္လ
ေနာက္တစ္လ
႐ုန္းမရႏိုင္တဲ႕ ေက်ာ့ကြင္း
ကိုယ့္ကိုယ္ကို ညႇင္းဆဲေနရတာ
ေဟ့ေကာင္! မင္း မပ်င္းဘူးလား။
ႏူးညံ့ေပ်ာ့ေပ်ာင္းတဲ႕ ေတးဂီတေတြ
ငါ့ ဘဝမွာ ရွိမွ ရွိပါ့မလားလို႔ဆိုတဲ့
သံသယေတြနဲ႔
ငါ မေျပာျဖစ္ေသးတဲ့ စကားေတြ . . .
ငါ မမက္ရဲေသးတဲ့ အိပ္မက္ေတြ . . .
လွ်ိဳ႔ဝွက္စြာ သိမ္ငယ္ခဲ့ရ
မေျပလည္မႈ ေန႔ရက္မ်ားရဲ႔
ေၾကျငာခ်က္တစ္ေစာင္ မထုတ္ျပန္မီ . . .။
ခြင့္လႊတ္ပါကြာ
ခုလိုအခါမွာ ကိုယ္႕အထုပ္ကိုယ္ ေျဖျပရတာ
နည္းနည္းေတာ့ ရွက္စရာေကာင္းပါတယ္။
သင္းေခြခ်ပ္တစ္ေကာင္လို
ေနတတ္ခဲ့ရင္ေတာ့ အေကာင္းသား . . .။
ခုေတာ့ ငါ့ ကိုယ္ငါ ပိတ္ေလွာင္ထားတာပဲ
ပိုခ်စ္စရာ ေကာင္းမလားလို႔။
၈။
မိုးအံု႔ ညေနရဲ႕ ရင္ခြင္ထဲက
လပ္ဟာမႈဝိညာဥ္
ေမတၱာတရားရဲ႔ ဆြဲငင္မႈမွာ
သူ႕ရဲ႕ယူႀကံဳးမရ ဟင္းလင္းျပင္
သက္ညႇာစြာ စီရင္ခ်က္ ခ်ပါေတာ့။
တိုက္ဆိုင္မႈေတြ အလယ္မွာ
မမိုက္ကန္းရဲခဲ႕ပါ
ဝမ္းနည္းရမွာကို သိပါတယ္
ခုလို ဖံုးကြယ္ေနရတာကိုက
ပိုမို ေၾကကြဲဖြယ္
ဘာမွမတတ္ႏိုင္ျခင္း ပင္လယ္။
အထီးက်န္
အထီးက်န္
အထီးက်န္ . . . တဲ႕
ဒီအသံက က်ယ္လြန္းအားႀကီးတယ္
ေသြးသားေတာင္းဆိုမႈ သက္သက္နဲ့ေတာ႕
အဲဒီ ဖန္ခြက္ထဲ ခုန္မဆင္းရဲပါဘူး။
ကိုယ့္စိတ္ကိုယ္ အလိုလိုက္မိတဲ႕
ေခါင္းငိုက္စိုက္နာရီေတြ
ေဟာဒီ တစ္ေႏြလံုး
သူ႕ခမ်ာ အရည္ေပ်ာ္ေနရွာတယ္
လက္ဖက္ရည္ဆိုင္ရဲ႕ ခပ္နိမ့္နိမ့္ ထိုင္ခံုေပၚမွာ။
ဘာျဖစ္လို႔ ရင္းႏွီးဖို႔ ဝန္ေလးေနတာလဲ
တစိမ္းဆန္ဆန္ ေနထိုင္ျခင္းဟာ
ပ်င္းစရာေကာင္းပါတယ္။
ေက်နပ္ေလာက္ေအာင္ မဖန္တီးႏိုင္တဲ့ အေနအထား
အဲဒီ တံတားက စိတ္မခ်ရဘူး
အႏိုင္မရခဲ႕တဲ႕ ၿပိဳင္ပြဲေတြ . . .
ေန႔စြဲေတြ . . .
. . . . . . . . . ။
အဆံုးအစြန္အထိ စြဲလန္းခဲ့
အဆံုးအစြန္အထိ စြန့္လႊတ္ခဲ့
အစြန္းႏွစ္ဘက္ကို ဆက္သြယ္ထားတဲ႕ မ်ဥ္းတစ္ေၾကာင္း
ေခါင္းမာမႈေတြနဲ့ ေပ်ာ္ခ်င္ေယာင္ေဆာင္
ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္မဲ႕ပံုက ဆန္းၾကယ္လွေပရဲ႕။
ခုေတာ့ ထြက္ေပါက္မဲ့စြာ
သူ႕ဆာေလာင္မႈကို ဘယ္သူၾကားႏိုင္မွာလဲ
အခြင့္အေရးနဲ႕ အစြမ္းအစ
မညီမွ်ေသးခင္ . . .
. . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . ။
ငွက္ေပ်ာသီးတစ္ဖီးေလာက္မွ
မႀကီးက်ယ္ႏိုင္သူတစ္ေယာက္
ကိုယ့္ကိုယ္ကို သစၥာေဖာက္ဖို႕ဆိုတာ
သိပ္ေနာက္က်ေနၿပီ။
၉။
ေရေျမြတစ္ေကာင္လို ေနႏိုင္ခဲ့ရင္ေတာ႕ အေကာင္းသား
မိေက်ာင္းတစ္ေကာင္ျဖစ္ေနတာက ခက္တယ္။
ေလာေလာဆယ္ ေန႔ရက္ေတြကေတာ႕
ဗြက္အိုင္ေတြထဲမွာပါပဲ
ဒါေတာင္မွ ေသြးမပ်က္တတ္ေသးတာ
မိုက္တြင္းနက္တယ္ ဆိုမလားပဲ။
ကိုယ့္ေပ်ာ့ညံ့ခ်က္ေတြအတြက္
ကိုယ့္ကိုယ္ကို ကန္႔ကြက္
ဘာကိုမွ မိမိရရ မဆုပ္ကိုင္ျဖစ္ေသးတဲ႕ လက္ေခ်ာင္းေတြနဲ႔
တစ္ရက္ၿပီးတစ္ရက္ ၾကက္ေျခခတ္ခဲ႕ရ
ညေပါင္းမ်ားစြာ . . .
“စေတးရမယ္ . . .
စေတးရမယ္ . . .”
အဲဒီလိုေတြးမိျပန္ေတာ့
ေလာင္းကစားသမားရဲ႕ ပံုေအာမႈမ်ိဳးကို
ကိုးကြယ္သူတစ္ေယာက္အေနနဲ့
နည္းနည္းခ်င္းေတာ့ ဖဲ့မေပးႏိုင္။
ေမ့ေလ်ာ့ျခင္းကို အျပစ္ မတင္ပါနဲ့
ဘဝကို နာၾကည္း ၿငီးေငြ႔စြာ
တစ္ေယာက္က ေျပာေတာ႕
“ဘဝဟာ မေသခ်ာေတာ႕ဘူး . . .” တဲ႕
ဒုကၡေတာအုပ္ထဲမွာ
မင္းဘဝေလး မိုးမခ်ဳပ္ေစလိုတဲ႕ ေစတနာ
ခြင့္လႊတ္ပါကြာ . . . ။
စကားလံုးေတြကို အားျပဳေနရတာ
ရြံစရာေကာင္းလွပါတယ္
ေလာကရဲ႕ ရြဲ႕ေစာင္းမႈ ထုသြင္ႀကီးထဲမွာ
စာအုပ္ေတြ တစ္အုပ္ၿပီးတစ္အုပ္ဖတ္
မိမိရဲ႕ ေၾကာင္ေတာင္ကန္း စိတ္ဓာတ္ကို ပ်က္ရယ္ျပဳ
ယံုၾကည္မႈဆိုတာ တစ္ခုထဲနဲ႔
ေဟာဒီ ကမၻာႀကီးေပၚက
တစ္စံုတရာကို ရယူခ်င္မိတာပါ။
လွသန္း
noted: ၈၀ျပည္လြန္ ၉၀မတိုင္မီမွာ ကိုလွသန္း(ၾကည္ေမာင္သန္း) ေရးခဲ့တဲ့ ကဗ်ာျဖစ္ပါလိမ့္မယ္။
ေဖာ္ေ၀းနဲ႔ ေမာင္ေခ်ာႏြယ္ရဲ႕ လႊမ္းမိုးမႈကို အမ်ားၾကီး ေတြ႕ရသလို ေအာင္ခ်ိမ့္ၾသဇာလည္း မကင္းႏိုင္ခဲ့ဘူးလို႔ ထင္ပါတယ္။ တစ္ၾကိမ္တစ္ခါမွ် မေဖာ္ျပဖူးတဲ့ ကဗ်ာတစ္ပုဒ္ကို ကိုလွသန္း ကြယ္လြန္ျခင္း ေျခာက္လျပည့္ အေနနဲ႔ ကိုမိုးေ၀းရဲ႕ ႏွစ္ကာလမ်ားက စာအုပ္ ထုတ္ခဲ့ပါတယ္။
လွသန္း နာမည္နဲ႔ ပထမဆံုး ထြက္လာတဲ့ ကဗ်ာစာအုပ္ပါ။
အသည္းကြဲ ဘ၀ပ်က္ ကဗ်ာ။ ဒီလိုပဲ လြယ္လြယ္ ဆိုရမလား။ (ေမာင္ေခ်ာႏြယ္ ေျပာသလို) ႏွလံုးေသြးနဲ႔ ေရးထားတဲ့ ကဗ်ာလား။
ဒီကဗ်ာကို ဖတ္ျပီးခ်ိန္မွာ ေသြးတိုးပါတယ္။ ရင္ဘတ္ကို ဖိထားမိပါတယ္။
တိုက္ဆိုင္ခ်င္မွ တိုက္ဆိုင္ပါလိမ့္မယ္။ ဒါေပမဲ့ ဒီလိုခံစားရလို႔ပဲ ဒီကဗ်ာကို ျပန္တင္လိုက္ပါတယ္။
တင္ဖို႔ေပးတဲ့ ကိုမိုးေ၀းကိုလည္း ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။
ေတာေက်ာင္း
သည္ေနရာ မွ ကူးယူ
ေဖာ္ျပပါသည္။
ေန အ ေဝး
0 comments:
Post a Comment